Ays06 40+1 de dahi dönüyor.. normal doğum düşünüyorsanız ve doktorunuz makat geliş sebebi ile sezeryan tavsiye ederse kabul etmeyin derim. İlk doğumumda bende aynı hataya düştüm.. dönmez dedi.. 38+6 da sezeryana aldı.. sonra çok hikaye dinledim 39-40-41 de dönen doğum sancısıyla dönen kanala giren bebekler var.