aycaoztas Gebelikte rubella testi pozitif cikan varmi benimki pzitif cikti nasil sorunlarla karsilasirim nedir bilen varmi kizamikcik testi deniyor internette okudugum şeyler hic ic acici degil cok korkuyorum
Klbk16 Pozitifse kızamık geçirdin demek korkulcak bişey yok bagısıklıgın kızamıga karsı güçlü demek bende negatif çıktı ben geçirmedim ama yinede doktorum korkulcak bişey yok dedi.
Karbaby Klbk16 o geçmişte geçirenler için geçerli. Şu anda hastalığı aktif olarak geçirenlerde değil. Hangi testiniz pozitif çıktı? IgM mi IgG mi?