Ayazfatos Kizlar 4+2 im ben Ama inanilmaz dercede konusurken nefesim daraliyor sanki 9. ayimdayimda zorlaniyorum gogsume sanki okuz oturmus gibi sinirleniyorum hemen 😑 boyle surekli keyifsizim icimde beni daraltan bisey var saniyorum acaba kalp atislarini fln duymadim daha onami takildim onj brklemsimj beni daraltiyo sizde de varmi yeni hamile kalanalr normalmi bu 2. gebeligim oglum da rahattim ama bu cok degisik hisler basldi ilkten 😶 insallah kotu hislerim degildir vesvese yapmiyorumdur 😥
Chan Ayazfatos Şansıma bu konuda hiç telaşım olmadı. Hapı bıraktığım için adetim düzensizleşir diye düşünerek beş gün bekledim, o zamana çoktan 5 haftalık olmuştu. Alttan muayeneyle hem kese hem de kalp atışını duydum 😊
Ayazfatos Chan bende ayin 24 ne almistim randevuyu ama 19 a cektim artik dayanamiycam dedim yani altan muaynede olsa napim katlanicaz 🙄 ayin 19na kdrda 5+3 fln oluyor sanirim gorunmez dimi karnimdan
Chan Ayazfatos Yok zor oluyor. Ancak rahim duvarının kalınlaştığını görebilmişti bende. Bir şey var ama alttan bakıp keseyi görsek iyi olacak dedi, ben de dış gebelik korkusunu kafamdan atmak için kabul etmiştim.
gzmgnr21 Ayazfatos ben 5haftalıkken keseyı gordum karnımdan 6+3 tede kalp atısını duydum telaş yapma 😍 senınkıde karnından gorulur herhalde
Ayazfatos Chan oglumda 5 haftalik sanciyla gitmistjm adet agrisi gibj acilde karnimda gormemisti altan muayne etmistj ama yine kalp atjsi 7.haftaya dogruydu ben yine sabirla beklesem iyj olcak herlde