Deletedmom_116 Gulhacolak biz bı saate aldık hepsini Besigide dahil tabi İlk ayı atlatsin sonra tamamlarım diye düşünüp İelri aylara almamıştık Ve bir süreç heodye gelenler Hızır gibi yetti sonrasında aldık zaten Am aalsaniz bile Ay ay farkları aşırı çok oluyo ay ay almak zorunda kaliyosunuz yani bı kere aldım geçti olmuyo
Gulhacolak Deletedmom_116 benim ilk kizim da o kadar cok hediye gelmişti ki gerçi çoğunu giydiremeden büyüdü gitti bu aklimdan çıkmıştı bunu da göz önüne alarak yaoaym alışverişi 😊
Deletedmom_116 Gulhacolak Allah zamanında kucağına almayı nasip etsin♥️Stres yapma hiç Zamanı gelinc egelir yetişir hepsi yetismezee bile ilk etapta lazım olanı alsan bile kârdir
Gulhacolak Deletedmom_116 Amiin inşallah canım ❤️ bir de hamilelik psikolojisi iste sürekli ehvam halindeyim yetismeyecek diye rabbimden gelene yapacak birşey yok artık erken doğarsa da dogduktan sonra da tamamlayabilirim 😊 Ama insallah zamaninda gelir
Deletedmom_116 Gulhacolak Bize getirenler genelde büyük getirmişler 😂😂Ben demiştim zaten ufaklari aldım ben diye Onuda düşünerek alabilirsin kizinizdan kalan unisex olanlarında bı göz attın eğer varsa
Gulhacolak Deletedmom_116 Ben herşeyi dağıttım 🤦 Kızım şuan 4 buçuk yaşında keske bir kac parca birsey biraksaydim diye o kadar pismanim ki
Minigiim-vebenn52 Gulhacolak ben bir tane böyle aldım bir tane pamuklu normal pijama takımı aldım evde giymek için kalın üşütmemek lazımmış Hastane için bide işte elbise mi takım mı ona göre beyaz bi takım daha alıcsm bebeğin hastane cıksıyla takım olsun diye
Deletedmom_116 Minigiim-vebenn52 ben almadım 😂😂Ki alsaydikda o an resim takım aklıma gelicegini zannetmiyorum
Minigiim-vebenn52 Bide çabuk büyüdükleri için çok almadım ben doğunca kilosuna göre illaki yine alış veriş yapacaksınız
Melek__55 Gulhacolak bebecocukreyonuna bak ben çoğunlukla orda aldım modamızbir bebek bölümü de aynı sekilde çok uygundu
Minigiim-vebenn52 Bu arada ben gardropstan da tulum aldım sıfır ürünler çok memnun kaldım durun size de atayım fitilli sıcak tutar ve çevreye göre uygun fiyatları İki tulum 140 a gelmiş oldu sizde faydalanın 😂🌸
Deletedmom_116 Minigiim-vebenn52 bı tane resmim yok oğlumla 😂😂eşimle üçümüz tek bı resim cekmissiz o kadar çok djdnn