Emine071 Kızlar ben hep yüz üstü uyurum sizce zararlımı karnımı eziyorum mu üzülüyorum bazen acaba zarar veriyorum mu DİE 10 haftalık hamileyim 😊❤️🤰🏻
Merismeryem Emine071 uyuyabildn kadar uyu sonra istesende uyuyamicaksn zaten ben 20 haftaya kadar yuz ustu yattm ama sonra istesende ne rahat oluyo nede bebis izin veriyo yuzustu donmeyle bi tekme yersin sonra yat istersen
Seden Emine071 benim yerimede yat hic biseycik olmaz o kadar özeniyorum ki kocamin oyle uyumasina 😀😀 karnin sisene kadar devam canim
arbustoo Emine071 23 e kadar uyudum ay ne rahattı o günler şimdi saatte bir uyanıp evin içinde geziyorum
Yasmnnn Valla bemde 10 haftalığım bazen istem dışı yux ustu yatıyorum rnfişr duyuyorum bişry olur diye ama daha yatabiliyoruz sanırım🤦🏻♀️
Glcnn Bizim tüp bebek olduğu için ilk günden beri yüzüstü uyumaya hasretim 23 hafta gircez artık sırtüstüde yatmamam gerekio kemiklerim şimdiden ağrımaya başladı karnım iyice şişince napıcam bilmiyorum
Cansums Hamile kaldığım andan itibaren ne yüz üstü ne sırt üstü yatıyorum.22 haftalık gebeyim su an yanlarım çürüdü bebek için sola yatmak gerekiyor..
mrshavva Ben altı aya kadar yüz üstü yattım bir sorun olmadı çok şükür zaten doktorum da 6 aya kadar sorun olmaz demişti daha da yatardım belki birden göbüş çıkınca yatamadım haliyle