minik-02 Aranızda kullanan var mi kızlar destekli sütyen biraz bunaltiyor beni alan memnun olan var mı doğum sonrası da toparlanana kadar kullanim diyorum
LavinsMom minik-02 ben simdiden kullaniyorum dogumdan sonra da kullanicam. Cunki digerlerinde rahat edemiyorum sıkıyor altndaki o sertlik canimi yakiyor oturunca falan.
Churcill minik-02 ben hep kullanıyorum çok rahat valla bi de penyelerden kullanıyorum onlar da güzel ama uçlarını belli edebilir önlerinde sünger olmuyo çünkü
Gulsahhdd minik-02 göğüslerim büyüdüğü için normal sütyenlerim olmuyor sıkıyor bayadır sporcu sütyenlerinden kullanıyorum aşırı rahat yokmuş gibi
minik-02 LavinsMom alayım o zaman ya kendime eziyet ediyorum pedli olanlar var alim uçları da gostermez
minik-02 Churcill bende çok sertler diye hep kızarık oldu çoğu zaman indirmek istiyorum ama sonra giymek istemedim bende pedli olanlardan alayim hemen
LavinsMom minik-02 evet ben de onlardan kullaniyorum cok rahat. Kendine eziyet verme kiz zaten hassas donemler. İnsan rahat edemiyo bi turlu