Busraa-aa Geçen hafta 33+6 da ben de başlarda hareket hissetmedim gece ve sabah. Tatli vs yedim uzandim zar zor bi hareket etti minicik ama hem hareketlerin şiddeti çok az hem hareket sayisi çok azdı. Saat 16.00′ya kadar belki 5-6 kere hareket etti. Doktorum hastaneye gitmemi söyledi. Nst ye bağlandım kızım hareketlendi😂 Çok şükür sorun yok ama doktor iyi ki gelmişsin, tekrar böyle hissedersen yine gel bakalım içimiz rahat etsin dedi. Uzadı ama demem o ki bence gidin bir bakılsın son haftalarda hareketler önemli🙏🏻