Aysenur-yakarer28 14 Haftalık Hamileyim pembe renginde lekelenme oluyor bazen bu tehlikeli bir şey mi aranızda başka bu sorunu yaşayan var mı arkadaşlar
Sermec27 Aysenur-yakarer28 tabiki de riskli hiç doktora gitmediniz bu bunun için benim 3 gün önce çok çok açık kahve çok az lekelenmem oldu 5+4 haftalık hamileyim hemen acile gittim şükür bir sıkıntı çıkmadı kese güzel düşük riski falan da çıkmadı ama mutlaka gözükün doktora
myangelson Aysenur-yakarer28 Allah’ın izniyle birşey olmaz bol su iç ve uzan doktora gidene kadar evdeysen eğer
Sermec27 Aysenur-yakarer28 pembe daha riskli maalesef kahverengiye göre inşallah sıkıntısız atlatırsın çok geçmiş olsun