Merhaba. İki bebeğimin de kalp atışları duyulmadan 10 11 haftalarda. Düşük oldu. İki düşükten sonra hamile kalanlar var mı acaba iki defa aynı şey başıma geldi. Artık umudum yok. Bir tane oğlum var çok şükür ama artık kardeşi olmicak düşüncesi beni çok üzüyor İki hafta sonra tahlillerimi falan vereceğim neden böyle olduğuna dair baklıcak