Aybarssmom_
Valla ben de hızlı kilo alıyo gibiyim. Millet doğuma kadar 8 kg alır, ben 6 aylıkken 8 kg aldım sanırım. Ben de abartmıyorum, tatlı falan yemiyorum. Eskiden zayıftım inceydim, şimdi dobişko hissediyorum. Ben düzenli olarak demir ve kalsiyum ilacı kullanıyorum, acaba onun etkisi mi? Siz de kullanıyo musunuz?
Haftasonu şeker yüklemesi var bakalım doktor o zaman ne diyecek. Çünkü ben de kendimde anormallik seziyorum artık