Busakturk benimde kafa gelişimi iki hafta önde ama normal doğum için sıkıntı edilmiyordu dün kontrole gittim çocuk şimdiye kadar baş aşağıydı dönmüş, döndüğü için sezeryan denildi bende sezeryan olmak istemiyorum Perşembe gününe kadar düzelirse normal doğuma alırız dedi düzelmezse de sezeryan olacak