Merhabalar göğüs hassasiyeti yaşıyorum bu gebelik boyunca olacak mı yoksa belli süre sonra kaybolma yaşayan oldu mu? Aslında şikayetçi değilim önceki gebeliğimde göğüs hassasiyetim kaybolduğunda gebeliğim olumsuz sonuçlanmıştı . Şimdi kaybolduğunda yine olumsuz mu sonuçlanacak acaba diye merak ediyorum .