Sermec27 ben de geçen ay baktırmıştım bu değere yani 1,5 ay önceki değerler bunlar ama 2 hafta önce gebelik şekerim çıktı. Şimdi baktırsam yüksek çıkar galiba🤷🏻♀️ siz hamilelikte şeker hastası olmanıza rağmen mi bu değerler düşük çıkmıştı anlamadım tam