Maisina Çalışabilir raporunu ne zamandan itibaren almamız gerekiyor? 32+ olunca mı yoksa 31 bitince mi ?
Maisina Yarindanumutluanne 32+0 cumartesiye denk geliyor dr a randevu Salı günü var 32+3 olmuş oluyor sıkıntı olur mu ?