Gulsahkizilkan Kızlar benim sancım var mı yok mu anlamadım doktorum bişey demedi gerçi ama 40 üstü mü sancı oluyor nasıl oluyor. Benim hep 70 üzeri oldu o sancı mıydı başka bişey miydi bilemiyorm :/
Gulsahkizilkan Saliha2020 Yeniköyde. 18 kasıma gün aldım sezaryen için. Öngörümüz bu tarih ama sancın olursa daha erken olabilir dedi
Saliha2020 Gulsahkizilkan 35+5 rahim ağzı kısalığı vardı acaba iyice daha kısaldı diyemı sancım oluyor