kediliikizz Merhaba dün ebebek mağazasında çalışan kişi önerdi, hem oto koltuğu yerleştirilip 0-6 aylıkken kullanılabiliyor hem de çıkarılıp sonra kullanılıyor ve katlanınca küçücük kalıyor. Bu özellikleri hoşuma gitti. Kullanan var mıdır memnun musunuz?
19982023 kediliikizz prego Panama park yatağıni aldım ben de . Acaba o iyi mi çok kararsız kaldım ben de .
kediliikizz Elif3333 ebebekte sadece solo modeli satılıyor internette lotusu gördüm daha uygun fiyatlı ama farkını çok anlamadım. Sadece lotusta yağmurluk var soloda yok. Soloda ayak örtüsü var lotusta yok. Onun dışında çok fark göremedim
kediliikizz Seydoss zaten uygun olan 3 model var aria, lotus, solo. Üçü de travel sistem, en pahalı olan solo ama işte üçü arasında bariz bir fark göremedim ben internetten araştırdığım kadarıyla. Heralde malzeme kalitesi farkı var 🤷🏻♀️
Seydoss kediliikizz başka markanın travel sistem bir arabasınımi alsam diyorum sonra yine prego alsammi diye kararsız kaldım en mantıklı olanı almak hangisi bilmiyorum
Seydoss Elif3333 evet öyle galiba bu indirimlerde alacağım travel sistem bir araba almak boş yere masraf gibi geliyor
-Sibeluludas- Ben prego covi aldım rahat kullanım açısından hafif bence sürüş falanda güzel bebiş olunca umarım rahat eder
Seydoss Sizce trendyol indirimlerinde daha da dusermi fiyatı yoksa hepsiburada da fiyatı en düşük hallerini arabaların
Mhrbn1ylm Biz ilk aşamada prego solo ile prego venüs arasında aldık. Sonrasında prego soloya karar verdik. ebebekte indirimdeydi 7500’e almıştık. Eve gelip biraz inceledikten sonra prego solonun arka yaslanma kısmı bana çok güvenli gelmedi kumaşı daha ince ve çabuk deforme olur gibi geldi. Onu iade edip 8500’e prego venüs aldık. Venüs soloya göre çok az daha ağır ama daha kaliteli geldi bana.Travel diye geçiyor ama diğer traveller gibi hantal ve büyük değil kapanınca solo kadar boyutu
kediliikizz Mhrbn1ylm iyi fiyata almışsınız o modeli duymamıştım şimdi baktım internette en az 10.200 tl 🥲
kediliikizz 19982023 ben yoyko’nun park yatağını aldım aynı zamanda anne yanı da olabiliyor diye. Hepsiburadada indirimde şu an
Mhrbn1ylm @kediliikizz evet ben de internette o fiyatlara görmüştüm. Ebebek mağazasında tesadüfen indirimde olduğunu gördüm. Bazen mağaza indirimleri internet sitesinde olmuyor. Ara ara mağazaları kontrol etmek gerekiyor. Biraz da şans işi 🌸
-Sibeluludas- Kasım indirimi var ya araştırın belki indirimler devam eder bende alacağım park yatak için indirimleri takip ediyorum favorilerime ekledim aurekli bakicam