Nrdntsnn bende bir çözüm bulamadım ya bu sabah ölçülerine niye yüksek olur anlamıyorum hemen ölçmeyin hareket edin diyorlar 29 haftayım diyetle düşürdüm ama açlık 105 çıktı bu sabah üstelik yürüyüş yaptım bir saat yürümesemde gene aynı oluyor bir türlü düşmedi 3 4 gün 88 89 çıktı şimdi 90 üstü ne yapmam gerekiyor