Buraya bunu yazabilecegim hic aklimin ucundan bile gecmezdi. 4 seneyi bitiren evliligimizde igneler ameliyatlar ovulasyon takipleri etrafin baskisi ogrendigim an hepsi gozlerimin onunden film seridi gibi gecti. Benim icin imkansiz gibi gorunen ama umidimi asla kaybetmedigim bu seruven bizi biraz yordu biraz yipratti fazlasiyla uzdu ama sonunda sonuclar pozitif 🥹
Son adet tarihine gore 5 haftaligiz fakat yumurtlamadan hesaplarsak bugun 15. Gun 🥹
Tarlusal icmeye karar verdigim bir aksam test yaptim ve pozitif oldugunu gordum yarim saat icinde hastaneye kostum ve sonuc 11 cikti sonuc beni ne kadarda korkutsa yukselmesi bile mucize gibiydi dun 2. Kanimi verdim ve sonuc 20.8 yani iki katina cikmis 🥹 demekki bende hamile kalabiliyormusum dedirtti hayatimda tarifi olmayan bir duygu ve ben bu yasima kadar boylesi bir mutluluktan aglayipta ceneme agri girdigini hatirlamiyorum son 3 gundur hem aglayip hem gulmekten cene kaslarima kramp girer oldu. Tarifsiz bir duyguymus bu 🥹 ve sonunda:
BEN ANNE OLUYORUM ❤️🥹
Rabbim dileyen isteyen bebek haberi bekleyen herkese hayirli haberler versin insallah ❤️