merbay5 Son 3 4 gündür daha az hareket ediyor önceden şiddetli tekmeler atıyordu şimdi daha yavaş atıyor saydığım zaman 15 i geçiyor ama normal mi bilmiyorum 26+5 haftalık doktora gitmeli miyim
Mltsnl merbay5 bende 37 deyim ve o haftalar da arada bir öyle oluyor çikolata yiyip yada kahveden sonra sola yatınca hala az ise bir doktora görünün ☺️
Annabelle merbay5 tekme saymanızı çok tavsiye etmiyorum. Boşuna strese girersiniz. Hareket ediyorsa sert veya güçlü olmasına takılmayın. Sizin haftalarınızda çok normal böyle olması
Mltsnl merbay5 evet bazen öyle oluyor eğer çok içinize sinmiyorsa kalp atışını dinlemeye gidin bende öyle yapmıştım ☺️
merbay5 Mltsnl yarın gideceğim doktorum bugün ameliyattaymış korkmana gerek yok hareketlerini hissediyorsan ama yinede yarın gel bi bakalım dedi