Deryaozydn1 merhaba arkadaşım. Öncelikle seninle aynı durumdaydım. Hiç ameliyat olmadım, kırık çıkığım yoktu, hiç hastanelik işim olmamıştı. Dün kontrole geldim ve normal doğum olmayacağı kesinleşti. Ben de sezaryene kaldım mecbur ve spinal anestezi ile doğum yaptım. Hiçbir korku ağrı hissetmiyorum. Sadece tabii ki dikişin olduğu yerde bir sızı oluyor, o kadar da dayanıyoruz. Bebişin o mis kokusu her şeyi alıp götürüyor zaten. İnanın hiç korkmayın, zaten annelik içgüdüsüyle onun için her şeyi yaparım cesareti geliyor ve ağrı acı hissetmiyorsunuz. Olumsuz yorumlara, hikayelere bakmayın.