Kızlar ıkı tane ölü dogumum var çok korkuyorum şuan 10 haftalık hamıleyım ama idrar mı kaçırıyo Rum su mu gidiyo anlamıyorum çünkü hıc sancım agrır yerım yok leke kan da yok ama uyandığımda pısamada ıslaklık vardı koku yoktu idrar olsa sabah kki ilk idrar koku olurdu dıye düşündüm gebelıhın en basından berı Protestan kullanıyorum hastaneyı aradım ama doktor gelmemiş henüz nasıl ayırt edılır gündüz olmuyo gece kaslar mı gevsıyo acaba idrar mı akıntı mı su mu nasıl ayırt edılır açılma varsa belırtılerı nedır acaba riskli gebelık grubundayım doktor gelse hemen gıdıcem ama sızede danısmak ıstedım kızlarr😥😔