balkizim_06 33 haftalık hamileyim bel altımı göremiyorum 3 hafta snra doktor kontrolüm var buyuk ihtimal bel altı muayenesi yapar . Ztn goremıyorum 1 kereliğine krem kullanmayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım fikirlerinizi bekliyorum
Semrapolatt balkizim_06 kullan diye demiyorum ama ilk iki gebelikte kullaniyordm ama zararli oldugunu bilmiyordum. Bu gebeligin ortalarinda Burda okumustum sonra netten baktim zararli yaziyordu bende biraktim kullanmayi ne olur ne olmaz diye. Dusa girip once ilk su tut ki tahris olma daha sonra ayna yardimiyla isini
Merve1616 balkizim_06 Hamileliğim boyunca hep tüy dökücü krem kullandım.Doguma giderken de krem kullandım çünkü ağda bende alerji ve morluk yapıyor.Hic bir zararini da görmedim.
Asya011 Ayna kullanarak aşağıdan bakıp jiletle alın bence . Kimyasal yüksek oranda olduğu için tüy dökücüler çok zararlı
Mylove47 balkizim_06 bebeğin sağlığına zarar olduğu için kullanma sadece tras bıçağı kullanabilirsin eşine yaptirabilirsin goremedigin için eşinin yardimci olması gerekiyor doğum zamanı da öyle oluyo çünkü
Yarindanumutluanne balkizim_06 saç açıcı kullanmak , bitkisel olmayan saç boyası kullanmak nasıl zararliysa tüy dökücü kremlerde içeriği bakımından zararlı. Bebeğinizin sagligi için jilet kullanın ayna kullanın esinizden yardım isteyin ama tüy dökücü kullanmayın
YasminMtl balkizim_06 Bana kendi doktorum önermişti ama veet in bikini bölgesi için olanını.Ben de kullandım birden fazla kere.
Firuze0112 Bende şu sıralar aynı dertten muzdaribim. Aynayla denedim ama yapamadım. Eşimden de istemek istemiyorum. Ağda hiç yapmadım. Çok ağrıyacağından eminim. Son ayda 2 defa kullansam mı acaba tüy dökücü krem diye düşünüyorum