Kanalize Günaydın kızlar, biliyorsunuz bazen sezaryen doğumlarda süt hemen gelmeyebiliyor kimizi masaj yap diyor kimisi sağım diyor bunun için sizler birşeyler yaptınız mı? Doğum tarihim belli kaç gün kala yapmalı?❣️
glbyzgkhn Kanalize bol bol emzirmek sütün gelmesini kolaylaştırirmis saglikocagindaki ebeyle hastanedeki ebe soylemsiyi suan benfe sezeryanda olcam bekliyoruz inşallah hemen gelir sutumuz sezeryan gununde kac hafta kaç günlük oluyor bebisiniz Kaçınci haftada sezeryan gunu aldiniz Sağlıkla gelsin
Semrapolatt Kanalize 2 sezeryan yapmis biri olarak soyliyim ilk basta şaril şaril sut akmasinj asla bekleme. Ben ilk kizimda sut gelmiuor ssnip mama verdim. Sonra alisti tabi bolluga benden cok istemyordu ama yine de emzirdim. 2. Bebegmde sutumun ona yettigini bilyordm cunku midesi kucucuk. 4. Aya kadar emzrdm daha sonra Dr sutunun doyurucu olmadigini mama vermem gerektigini soyledi. Hem emzirdm hem mama verdim. Zaten ek gidaya gevinve mamayi yavas yavas kestim. Ama sutum az da olsa cokda olsa hep verdim. Simdi 3. Ye gunler kaldi onu da ayni sekilde emzireceem ve yasayip gorecez. Yeterse sutum sadece Anne sutu yetemezse Dr tavsiyesiyle veririm mamayi.
EbruKLM Kanalize eve geçince hemen sıcak duş al canım göğüslerini ovala yukarıdan aşağı doğru masaj yaparak sıcak su tut hemen iner inşallah bir de bol bol emzir
Kanalize glbyzgkhn inşallah hemen gelir 😌 35. Haftada netleştirdik 38+5’te olacağız inşallah dağlıkla doğsun büyüsünler🥰
Mimnice Kanalize yarın sezaryen olucam ben de 38+5 oluyor. Vallahi süt işi beni de geriyor inşallah çabuk gelir 🥺
Ruukiiyee00 Kanalize neden sezeryana karar verildi Birde genelde hangi tarihte belrlenyor mesela ben normal doğum istiyorum bebek bazı zamnalar tersti son kontrollerimde düz pozisyonda iki gün önce gittim hastaneye 36+5 iken doktor nasıl dogm olacağı ile ilgili bir şey söylemedi Erken olduğundan mi acaba
Alexab Kanalize hayirlisi olsun. Size ve bebeginize saglikli dogum dilerim. Meme masaji, elektrikli pompanin cok faydasini duydum. Ozellikle pompanin.
Zehross03 Kanalize doğumdan sonra zaten ilk gün o kadar süt olmaz damla damla gelir 3 4 güne artar panikleme ye söylüyorum
Gskcmz Semrapolatt iki sezeryandan sonra üçüncüyü de mi sezeryanla doğuracaksınız yoksa normal doğum mu ?
deniz2812 Azraa33 iyi bi çocuk doktoru araştırmayın satmak için abartıyorlar bütçenize göre bi mama alın demişti. Aptamilde gaz sorunu oluyo galiba, hip i bebek sevmiyor. Ben ilk 6 ay sma optipro daha sonra bebelac ile devam ettim
Kanalize Mimnice bir gün öncesinden mi başlsam diyorum bende masaja falan o yüzden tedirginim inşallah hemen gelir hepimizinki
bsrknz Mimnice annem hastaneden çıkar çıkmaz eve gelince bana sıcak duş aldırmıştı ikiside sezeryan benim sıcak su tut gögüslerine demişti duştan çıkıncada sıcak süt içi baya şeker doluydu onu içirdi gögüslerimdeki sızıyı unutamam birden süt inmişti gögüslerime
inci_6007 Mimnice canim 38 de sezeryani kendi doktorin dedi dimi özel hastane mi? Benim ki devlet 39/⅔ de aliriz ekstrem sancı olmazsa dedi
Selen01 Kanalize su gibi geliyor ilk etap çok çok az, kanallar açılmadığından süt gelmiyor gibi geliyor bize ama inanın geliyor. Sütü arttıran en önemli şey bol emzirmek ve sıcak duş.
Kanalize Selen01 mesela hemen duşa giremeyeceğiz eve gelene kadar ama gelmese bile emzirmeye çalışacağım demekki
Gulsahim Kanalize genel anastazi olackssa bı zaman sonra az az olsa geliyor ben sagmistim pompa ile bebeğim bı kaç gün kuvezde kaldı o esnada ..ikinci bebeğim spinal oldum onda daha çabuk gelmisti bol bol emzirdim…buda Allah kerim bakalım 😅🤗
SahraKubra Kanalize 39 da sezaryen oldum oğlum 12.06 da doğdu ben de akşam 8’de emzirmeye başladım başta çok az geldi göğüslerim yara oldu ama sonra yavaş yavaş arttı 18 aya kadar emzirdim sonra tekrar hamile kalınca mecbur kestim. Hiç sağım da yapmadım bebek emdikçe geliyor bence 🙈
Zeynep_ze SahraKubra peki o saate kadar bebeğe mama mı verildi biberonla nasıl beslendi ben hastane çantama mama koymadım lazım olursa hemen alınır diyede e bebiş ilk onları alırsa sonra memeyi istemesi zor olmadı mı
Kanalize SahraKubra ondan da korkuyorum uçları yara olmaya çok müsait ve küçük ilk sür zor gelir yazıyordu burda herkes 8 saat sonra gelmiş ya mama verelim dendi mi mama takıntım da yok ama emse daha iyi tabi