Hayal-21 Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim hastaneye gittim bebeğin gelişimi bı hafta geride dendi. Sınırda dendi. İki hafta sonra gel tekrar bakalım dedi doktor. Moralim çok bozuk böyle olup düzelen varmi
06hasret Hayal-21 banada bir hafta geriden geliyor korkmana gerek yok normal bı durum dedi Ama bol bol muz ceviz süt et balık tavuk kuruyemiş tüket kesinlikle bende öyle yapıyorum aksam yatmadan önce ballı süt yapıyorum içiyorum
Hayal-21 06hasret normalde özele gidiyordum dedim bu sefer şehir hastanesine gidim öyle şeyler dedilerki istersen karnından sıvı alalım filan ben 2 li 3 lü testi yapmadığım için
cennettemel Korkma benimde iki hafta geride baş ve karin cevresi haftalık kontrole gidiyorum ceviz muz yumurta süt peynir yoğurt bol bol ye umarım toparlarız ama en önemlisi moralimizi yüksek tutmak
Hayal-21 Asyos34 normal kadın doğumcu dedi perinatologa gönderdi o baktı inceledi şuanlik sınırda bişi yok dedi takip lazım dedi iki hafta sonra tekrar bakalım diye