36 haftalık oldum bende benim de aynı sorunum var ve adet olcak mış gibi sancılar bel ağrısı zaten inanılmaz çok kasıklarda bir baskı ve batma hissi ama doktorum enfeksiyon var az dedi ve bebek büyüdükçe olur dedi normal dedi takipteyiz bakalım inşallah sağ salim hayırlısıyla sağlıkla doğar bebeklerimiz🤲🥰