Aksutilayda44 hayır normal değildir herkesinki bir olmaz. 9. Haftamda kahverengi lekelenmem oldu doktorum hemen acile git hamilelikte her türlü lekelenme kanama düşük tehdidir düşük önleyici ilaç baslanilabilir demişti ki düşük riski görüldü. Düşük önleyici iğne baslandi. 1 ay da tuvalet harici kalkmami yasakladı evde yattım surekli. İhmale gelecek birşey değil bu. Başkasının normaldir seninki normal olmayabilir belki internetle olacak birşey değil.