Merhaba gebelik şekeri olan arkadaşlar canı tatlı istediğinde neler tüketiyor acaba? Şuan 31.haftadayız şeker yüklemesinde sınırda çıktı şekerim ve doktor şekerli gıdalardan uzak durmamı istedi ama insanın ister istemez tatlı şeyler canı istiyor. Bu durumu yaşayan oldu mu olduysa ne yaptınız acaba?