Gskcmz korkulacak kadar kötü değil ben 3 cm açıkla hastaneye gittim gece suyum geldi sancım hiç yok du suni sancı verdiler 5 kez doğum masasına çıktım en son kafası sıkışınca acil sezeryan a aldılar tüm uyuttular normal de canım çok tatlıdır hiç dinlenemedim bile oğlum sarıldıktan yattı emzirme saatlerinde sürekli gittim araba ya binerken inerken çok canım yanıyor du annem köyde işim var çocuk hastanede nasıl olsa diye gitti 🥺Kayın validem oralı olmadı o kadar korkulacak bişey yok bebeğini inşallah hayırlısı ile kucağına alınca tüm ağrılar geçiyor ☺️