Hiilal0606 ben buradakilerden farkli yapicam yorumu ama vebal almKta istemem sizin karariniz sadece kendi dogumumdan ornnek vereceğim, Sancim vardi gittim ( keske gitmeseydim ) Nst duzenli sancim cikti Birden dogum katjna aldilar 2 tane suni sanci taktilar 12 saat suni.sanfi verdiler saat basi gelip acilmam var mi diye baktilar o da cabasi , ve hepi topu 4 cm acilmam oldu 12 saat sonunda bebegin kalp atislari yavasliyor dendi sezeryana alındım ( suni sancidan dolsyi oldugu soylendi) Simdi ki aklim olsa Sancimi sonuna kadar evde ceker en dayanilmayacak noktada giderdim sancim baslar baslamaz gitmek gibi bir hata yaptim. İmza atip cikmayi esimledw konuştuk ama o an sanirim onu neden yapmadim anlamadim. O yüzden sizin bileceginiz bisey riskli oldugunu unutmadan karar alin bebeginiz icin ben keske bu riski alsaydim diyorum 🫥