Doktorunuz istese gebeliği riskli gösterip nöbet tutamaz diye bir rapor verebilir. Ben de gebeliğimin başında çok zorlanıyodum okul idarem doktor imzalı bir kağıt getirin tutmayın hocam dedi. Lisede olduğum için daha da zordu kat inip çıkmak ben doktordan rica ettim vermişti. Başka bir doktora daha sorun bence.