FKRKS29 evet biliyorum seni. Benim de zaten düşük sonrası düzensiz oldu. 22,24,26 sonra birden 18 derken hayıt otu iyi geldi tadı da güzel. Adetin ilk günü başla 10gun ic sen çünkü adetin erkenmis senin, Bi zarar vermez gerçi ama hamile iken pek önerilmiyor o yüzden adetin ilk günü başlayıp yumurtlama dönemi bırakılıyor ama tadı gerçekten hoşuma gitti