Nur_50 ilk bebeğim de 1 numara 75 tane falan kullanmıştım. 3700 54 cm dogdu kızım. Yani 10 gün falannlullanabildimmprima yenidoğan. 2 numara almadım direk sleppy 3 numaraya gecmiştim.
Şimdi 2 bebeğim olacak 64 tane sleppy 1 numara aldım.
2 almadım.
3 numara 512 adet
4 numara 1080 adet var suan stoklu.
İhtiyacım olursa 3 alırım diye düşündüm duruma göre bakıcam.
Üstünde yazan kıloya bakma. Mesela benım kızımın bacaklardan normla olan bez karnını sıkıyordu göbekliydi. Kimisinin bacakları sıkıyor göbeği normal oluyor