Bat 5 Kasım biraz önce yaptım ben çizgi görüyorum ama kuruma çizgisi diye adlandırmak için kaçıncı dakika sayılması gerekiyor bu test 10 yada 11. Dk da böyle oldu kuruma diye geçer değil mi olmadı işte catlatma iğnesi olmuştum bu sefer de olması yumurtlayamiyorum istemeye iteleyede olmadı işte 😭😭😭🥲
