Edanltfk Arkadaşlar ayın 20sinde regl oldum (o dönemde ilişkim oldu geri çekilerek korunuyoruz) sonrasında tabi yine oldu 3-4 gün önce aşırı bir kaşık ağrım başladı ve bel ağrısı eşlik etti bi geçen gün leke geldi çok az pembe dün yine geldi ve bugünde geldi arada kasıklarım tadlı tadlı ağrıyor bu gebelik belirtisi olabiliyor mu böyle bişey yaşayan varmı  Dün doktora gittim bi sürü test yaptı herseyim temiz enfeksiyon vs hiçbirsey yok ama btahcg de 0.10 çıktı doktor ilaç felan yazmadı
Edanltfk Ezgi2301 onu bende biliyorum gebeliğe döner mi diyorum başına gelen biri çünkü daha reglime 10 gün var
Ezgi2301 Yani ben gebeliğimi adetime 1 hafta kala öğrendim bel ağırdı kasık ağrısı göğüs ağrısı bide kabızlık vardı bu belirtiler varsa adetine 5 gün kala ya kan ya da test yaparak değerlendirebilirsin