Caglaaa Ben içiyorum doktorum günde bir fincan içebilirsin demişti hatta kardiyolojiye de gidiyorum oda bir fincan içebilirsin demişti ama kesinlikle nescafe ve gazlı içecekleri içmeyeceksin demişlerdi