OYKUmom neanladinyurdagull ilk doğum da 0 sansıcız ağrısız 4 cm açılma varmış kontrolde öğrendim kontrole gitmesem onu bile asla anlamazdım
Aycan1 neanladinyurdagull ben ilk oğlumda 2 cm açığım vardı 40+5 te doğum ettim ikinci oğlumdada muayneye gitmiştim 4 cm açılmam vardı ama hiç bi sancım belirtim yoktu her ikisinde bu oğlumda 38 haftalık olduk ara ara sancılarım oluyo ama bakalım hayırlısı 🤲
neanladinyurdagull OYKUmom maşallah benimki bi cm varmış ama ağrılarım vardı şimdi sancılar ara ara devam ediyor acaba açılıyor muyum merak ediyorum en çok korktuğum şey muaneye gidip doğurmak
neanladinyurdagull Aycan1 Sağlıcakla gelsin bebişler bende 37 im ilk bebeğim 34 de geldi sağolsun durmadı bu günümüze çok şükür ☺️