ceydadmnn 32.+2 im hala decavit kullanıyorum. Doğuma kadar kullanmamı soyledi doktor. Decavit devit3 bunları 12. Haftadan beri kullanıyorum. Tabi sonra 16. Haftadan itibaren magnezyuma başladım onu da doktorum doğuma kdar kullan dedi . Ama sen doktoruna sor en iyisi, çünkü benim d vitaminim normalde de çok düşüktü değerlerine göre doktor seni yonlendirir ne zmana kdar kullancagini söyler. En iyisi doktoruna sorman