ceydadmnn Yarın hastane randevum var ve 7+3 üz ama asla kan tahlili vs yapmadılar yarın da yapmazlarsa isteyeyim mi bide neler sormam gerekiyor bana söylermisiniz ilk gebeliğim ve tecrübesizim 🥺
Canann1601 ceydadmnn hayırlı olsun öncelikle. Yarın gittiğinizde onlar zaten yaparlar merak etmeyin. 😊 Ben de 7+5 de ikinci kez gttgmde yaptılar testleri. Bir de kağıt veriyorlar hangi haftalarda hangi testler yapılacak diye. Vermezlerse kağıt kendiniz sorarsınız zaten 😊
umrumdadegil ceydadmnn hayırlı olsun 💜 kan idrar tahlili ayda bir kontrollerde yaptırılması gerekiyor sorulması gereken problemlerin varsa onu sorarsın başka ekstra bir şey yok🥰
Minikperi ceydadmnn daha erkenmiş önceden gittiğinizde yapmamaları normal. Artık isterler zaten. Hayırlı olsun. 🌸
11-02- ceydadmnn canım bebek kalp atışı ve keseye baktıktan sonra ztn ister doktorun merak etme sonra ztn düzenli ayda bir kez gidiyorsun hem kontrole hem de her ay düzenli kan veriyorsun
ceydadmnn Canann1601 çok teşekkür ederim öyle yapayım ya tedirgin oldum devlete gidiyorum ilk özele gittim baya ilgililerdi parası biraz fazla olunca devlete gitmeye Karar verdim bu şekilde olunca da tedirgin oldum biraz
Canann1601 ceydadmnn inşallah iyi ve ilgili bir doktora denk gelirsiniz. Söylersiniz ilk gebeliğim tedirginim neler yapmam gerekiyor bilmiyorum ileriki haftalar için yapılması gereken bir şey var mı bilgi verebilir misiniz diye bence anlayışla karşılarlar diye düşünüyorum 😊
ceydadmnn Canann1601 umarım ya odaya girince heyecandan elim ayağım tutuluyor zaten minnişi görücem diye 😂🧸
Canann1601 ceydadmnn 😄😄 ben 32 haftalik oldum hâlâ her gidişimde ağzım kulaklarımda kalbim deli gibi atıyor 😂 yarın kontrol var uyuyamıyorum heyecandan su an 😄
Canann1601 ceydadmnn inşallah canım 🙏 sayılı gün çabuk geçiyor bir bakmışsın 32 de gelmiş 40 da bitmiş 😄🙏 Sağlıkla gelsinler bebişlerimiz inşallah 🙏❤️
annelik_4 ceydadmnn hayırlı olsun canim yaptırmaları gerekiyordu ben 6+3 te gittim ilk kontrolume yaptılar bide bana hangi ayda hangi testleri yapacağıma dair bı kağıt verdiler maalesef bende tiroid çıktı şehir Hastanesi’ne gönderdiler şimdide tiroid için tedavi görcm sanırım🤲🥺
mervemurat16 ceydadmnn genelde ilk kontrolde kan testi istiyorlar ama eğer sağlık ocağında detaylı kan verdiyseniz ondan istememiş olabilirler.Folik asit kullanmıyorsanız onu sorun.Yolculuk yapma niyetiniz varsa uzun yola çıkıp çıkamayacağınızı sorun.