Kub7a ne kavgası bitiyor ne cinayetleri ne gecenin köründe son ses arabada müzik sesleri bitiyor.Hayatımda gördüğüm en iğrenç ilçe. İnsanları çok anlayışsız zaten çoğu da göçmen dolmuşa binince değil yer vermeyi ilerlemen için yol bile vermiyorlar. Oturduğum binada 8 daire var ne gece ne gündüz kavga gürültü eksik olmuyor. 1 yıldır gelin geldim buraya ama hiç beğenmedim. Komşuluk yok insanlık yok anlayis yok medeniyet yok. Balkondan dışarı bakarken bugün adamın biri uzanan kediye tekme attı durduk yere yaa çıldırdım resmen nasıl bir semt burası nasıl insanlar var diye