Denysery Yenidogum yaptım 1 hafta oldu uçuk çıkardım çok korkuyorum bebeğime geçer diye zaten hiç opmuyorum yinede korkuyorum aranızda yaşayan varmı
Eymenmoms Denysery ben oğluma uçuğuma sürdüğüm kremden kullanmıştım kremden bulaşacağı hiç aklıma gelmezdi ordan bile bulaştı balet şey çok üzülüyorum uçuğu çıkıyor sürekli
Yorgunanne63 Denysery uçuk çok tehlikeli diye biliyorum sakın öpmeyin bebeklerde bağışıklık düşükse çok kötü sonucu var
Mamacitaa5 Denysery bende olmuştum aynı zamandayken bende öpmedim zor ama dayandım sadece emzirdim koydum sırf onda benim gibi çıkıp durmasın enfeksiyon kapmasın diye
Denysery Mamacitaa5 yeterki gecmesin ona zaten hastalıktan korktuğum için normalde de kıyıp opemiyorum ben:(
Mamacitaa5 Denysery 💐geçmiş olsun sabırlı olun tamamen geçince bol bol öpersiniz inşallah hatta benim yerime de öpün 😅🥰