_emineyavuz Mne001 ben de 38+5 mide bulantısı çok oluyor ishal yok bende doğum belirtisi diye biliyorum
Sevgi1985 Mne001 pazartesi Dr gittim ve ishal mide bulantısı var ara ara Dr ishalin doğumun heran başlayacagının bir diğer belirtisi dedi acılmamda varmış hazır kıtayım sancım var ama artmıyor artsa hemen gıdecem doğuma ama altta çok acım ve baskım var hiç yürüyemiyorum
Mrvphlvn Bende 38+6 mide bulantısı ve su gibi ishal var normal diye biliyorum ara ara sancılarım var ve 1 cm aşıklık düzenli sancı bekliyorum
Sevgi1985 Mrvphlvn aynıymışız sizinle ama ishal 4 gündür var şu gibi değil yumuşak sadece normalden fazla gidiyordum bugün kesildi
Mne001 Gittim hastaneye acilmam yok nst sancı 57 68felan fakat hemşirenin dediği bana eve git 2litre su iç kanama suyun gelirse hemen gel dedi son günlerin çünkü dedi evde git bebeğin hareketlerini takip et dedi bu kadar