Kızlarrrr 39+3teyiz hala gelmiyor gelesi yok bu çocuğun 😂
40+1 🫣🫣🤷🏼♀️
Melekruzgar maşallahhh sancınız falan hiç yok mu
BuseAA mide yanması ve yalancı sancılar dışında bir şey yok 🙄😖😖
@"BuseAA bizde 39+2 yiz ses yok hala 🤷🏻♀️