Susamana Merhaba son haftalarda doğru suyunda artma görülen oldu mu neler yaptınız bebeklerinin doğdu mu acaba
snmprlk_ Susamana benim yaklasık 2 haftadır suyum artmış şekilde , 38 haftalık gebeyim. Ama gebelik şekerim var maalesef , bebeğim de iri değil hatta 1 hafta geriden gelıyormus . Ben bu işten hıcbsy anlamadımmm 😟
aysenur30a Susamana benimde şuan 38. Hafta 2-3 hafta önce gittiğimde suyum fazla olduğunu söyledi hala öyleymiş, şekerime bakıldı ama birşey yok anlamadım 🤷🏼♀️