Gebesannee Kızlar Allah aşkına bu tuvalet skıntısı ne zaman bitecek ya bıktım artık. Geceleri en az 4 kere çiş yapmaya kalkıyorum uyku uyuyamıyorum tuvalete gitmekten. Hamile olmadan önce asla gece tuvalete kalktığımı bilmem. Bu ne zaman gececek ya 14+2deyim
Bebegim3444 Gebesannee bazen gece bir kere bazen de 10 kere kalktığımı biliyorum. Bugun de mesai erken basladi on dakika da bir mubarek
anapanda12 Gebesannee doğumdan sonra rahatlayacaksın tutacaksın istediğin kadar gebeyken mümkün değil idrar kesesi bebeğin yastığıdır derler 😅 başı ha bire oraya girer tuvalete gidersin
Bst_L Gebesannee canım üzgünüm ama 33+4 den sesleniyorum bitmiyor 🥲 en az 3-4 geceleri, gündüzlerin haddi hesabı yok sayamam 😂
Minigiim-vebenn52 Gebesannee hayır aksine ücüncü de daha da cogalıyomus çocuk baskı yaptıkça tuvalettesin altına kacırsn bile oluyomuş valla
Aybarssmom_ Hiç geçmiyor valla azalmıyor da aksine çoğalıyor, hele hapşırınca… Hapşırma fobim var şuan 🤣🤣🤣
Canankara1992 37 den bildiriyorum 9 ayın 3 ayı tuvalette geçmiştir saat başı enfazlaadır yani kalk yat uykunun et tatlı yerinde
gamzecgr Gebesannee 2.trimester da azalır gibi olmuştu 3 e girdik 29.hafta bitiyor yine son gaz devam en az 3 kere kalkıyorum o da en az maalesef doğurana kadar bitmiyor bebek büyüdükce baskı yapıyor çünkü
Elffth_2017 Gebesannee son aylarında daha çok oluyor benim bu ikinci gebeliğim günümün yarısı tuvalettte geçiyor
Fa1503 36+2 deyim. Geceleri hiç uyanmıyordum ben de senin gibi şimdi iki saat aralıkla tuvalete gitmek için uyanıyorum zor oluyor
Evremoz Gebesannee hamileliğin başından beri böyleyim okudum araştırdım 2. Trimester da azalıyor diye ama cıkss hiçbir şey değişmedi 4 5 kere kalkıyorum. Bir de hamilelikte iyi uyu bebek doğunca ararsın bu uykuları diyorlar , daha hamileyken başladı uykusuzluk…