Gulkrc benim 30.haftadan beri sancım var şuan 38+5 im nts de her hafta sancım kasılmam çıkıyor ama hanım efendinin gelesi yok 😂çarşambaya suni sancılı doğum için gün verdi çünkü kilosuda bir tık fazla 🤣belli olmuyor nezaman gelcekleri hayırla sağlıkla gelsinlerde