ugurcicegi Adet sancısı gibi karnım ağrıyor ve bacaklarım uyuşuyor bu doğum sancısı belirtisi mi oluyor ? doğum sancısını nasıl anlarım acaba yardımcı olabilir misiniz
Hilal-95 ugurcicegi kaç haftalıksınız son haftalarda bu tarz sancılar kraplar olablıyor doğuma hazırlıyor rahım kendını duş alıp uzanınca geçerse değildir ama artarsa zaten anlarsın gerçek sancıyı rabbım yardım etsin🙏🏻
tugcesakzci ugurcicegi karnında bebek bir yere toplanıyormuş gibi sertleşmeler olursa ve bu sertleşmeler 5 dakikada 1 e düşerse eğer gerçek doğum kasılmaları oluyormuş canım. Sıklığını vs takip et duş al dinlen dinlenince geçmiyorsa eğer hemen hastaneye git
ugurcicegi Hilal-95 Allah razı olsun 💙40 haftalık oldum sancı gelmesi lazım ama gelmiyor 1 haftaya olmazsa sezeryan y da suni sancı diyor doktor ilk bebeğim bu arada
tugcesakzci ugurcicegi rica ederim canım o sertleşmelerin dakikasını tur mutlaka bazen ağrı, sancı su gelmeden sadece o sertleşme ile doğum başlamış olabiliyormuş. Rabbim kolay doğum nasip etsin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏