Aynı şeyleri ben yaşadım siz gibi gebeliğimin başlarında ne kustum ne bulantım oldu nede öyle aman aman aşermem oldu, göğüslerim bile 13.-14.haftamdan sonra dolgunlaşmaya ve ağrımaya başladı, uçları da şimdilerde daha koyu bir renk aldı.. ilk etapta sadece kasık ağrılarım oldu oda sanki regl olucakmışım gibiydi 😂 şuan 22 haftalık hamileyim halen daha öyle aman aman gebeyim diyemiyorum karnım bile çıkmadı 😂 sadece bir kaç gündür bebek biraz daha hareketli olduğu için aaa içimde bişey oynuyor diyorum eşime 😂 Allah herkese bizimki gibi bir hamilelik geçirmek nasip etsin burda çok okudum per perişan olanları valla Allah kolaylık versin 🙄