Ayyybuuukeeecilll Adet olacagim zaman bacaklarıma vururdu . Böyle sanki bacağım bağımsız gibi bir ağrı . Karıncalanma da oluyor arada bir . Normal mi . Tutmuyor resmen bacağım . Özellikle sol bacağım .
Nursonmez Ayyybuuukeeecilll çok mu yürüdün iş yaptın ayakta kaldın bugün belki ondandır yada hep mi böyle sadece bugün mü oldu
Ayyybuuukeeecilll Nursonmez hayır bütün gün yattım . Bugün olduu . 2-3 gündür var ama böyle şiddetli degildi
Nursonmez Ayyybuuukeeecilll geçer ya benimde o haftalarda arada bir öyle oluyordu olduğu an masaj yapıyordum iyi geliyordu biraz yürüyüp dinlendim geçti şimdi 37+2 oldum sadece göbek yoruyor😅
Gizemmpolatt ayni sıkıntılar bende de vardı uyurken kalcalarimin agrisindan uyuyamiyodum bacaklarım cok agrıyodu doktor magnorm 360 yazdi onu iciyorum duzenli olarak suanda cok iyiyim bu arada 37+3 üm