Skb_krca 18 haftalık hamileyim ve doktorum birsürü ilaç yazdı bana ilaçlar fazla geldi siz kullanıyor musunuz ? D vitamini - Demir ilacı - Magnezyum ilacı - bide çoklu vitamin Hepsi vitamin ama fazla değil mi sizce ???
Bebehlimmm Skb_krca kan ilacı sadece kullanıyorum demir ilacı işte kalsiyumun falan yediklerimden almaya çalışıyorum kan sonucuna göre mi bu kadar ilaç verdi yoksa direk kafasına göre mi
Hilal-95 Skb_krca çoklu vitamın bılmıyorum ama diğerlerini kullandım bende magnezyum krampların için iyi gelicektir kasık ağrılarına felan demirde kullandım dvit kullandım canım hepsı lazım oluyor bünyene oyuzden emzırme dönemınde bile devam ettiriyolar 6 ay
Skb_krca Gamizzzz Bebehlimmm kan sonucuna göre değil mesela örnek şöyle söyleyeyim şu haftada bu ilaca başla falan dedi her hafta başka vitamin yazdıı
Gamizzzz 26 haftalık olduk daha magnezyum haftaya baslicani söyledi doktorum Demir ve imom kullanıyorum düşük önleyici progestan ve bulantı için prilam kullaniyorum seninkiler farklı ve aynı formatın muadili gibi geldi bana
Skb_krca Gamizzzz bende öyle kullandım mide bulantısı için prilam benimde düşük riskim vardı progestan kullandım onları bıraktık bulantı geçti düşük riski de geçti. Şimdi sadece vitaminleri kullanıyorum
Skb_krca Hilal-95 Ya ilk hamileliğim yaşım da 20 endişe ettim açıkcası iyi şeyler yazınca içim rahatladı evet hepsi vitamin ama ben ağrım olduğunda parol bile içmeye korktum doktor iç demesine rağmen 😅😅
Skb_krca Basakhilal Peki bunları sebze meyveden gıdalardan alsak olmaz mı bu kadar ilaç ne bileyim garip geldi bana normalde ilaç kullanan biri değilim bebeğim için işte katlanıyorum 🥰
tugcesakzci Skb_krca demir ilacı hariç diğerlerini be de kullanıyorum kan değerlerinize ne eksikse ona göre başlamıştır. Magnezyum da kramp ve kasılmalarım azalmasına destek olur canım.
Remziye-karahan Kan değerlerinize göre vermiştir bence yani bana öyle verdi bende şuna demir ilacı magnezyum kullanıyorum bide b12 iğnem var
Kanalize @“Skb_krca”#p30089394hepsini hala kullanıyorum emzirme döneminde de bir süre kullanacağım vitamin hepsi
birminikkizannesi Demir ilacı, d vitamini, magnezyum, İmom diye bir takviye kullanıyorum normal bunlar.
sedeffimo @Skb_krca ben bunlara ek olarak probiyotik ve omega3 kullanıyorum.Merak etmeyin fazla değil🙏🏼
Hilal-95 Skb_krca bende sizin gibiydim asla içmedim gerekenler dısında bunlar gerekli korkma sağlıcakla al kucağına hayırlı uğurlu olsun 🙏🏻
myangelson Skb_krca hepsini kullandım çoklu vitamin yerine pregnorm muydu neydi balık yağı kullandım gerisi aynıydı