Aslannnnn 35+4 te doğum yaptığım oğlum 4200 dü 36+5 de yaptığım oğlum 3600 dü benimkiler ilki 3 hafta önden dedi doktor 2. De 10 gün dedi önden şimdiki kızım olucak 5 gün fln önden gidiyor yarın ögrenicem boyunu kilosunu yazarım 29+5 olucam yarın erken doğuyor benımkiler biraz iri oldukları için sanırım ben taşıyamıyorum heralde inşallah kızım sabredicek 38 de sezeryana kadar 🥹💕